مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵ - ۰۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تحویل 77 دستگاه واگن قطار شهری به پایان سال موکول شد.

مدیرعامل شرکت را ه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از بدقولی کارخانجات سازنده در تحویل به موقع قطارهای مترو انتقاد کرد و گفت: شرکت‌ها مرتبا برنامه‌های خود را در هنگام فرارسیدن زمان تحویل قطارها به شرکت مترو ، تغییر داده و برنامه جدیدی ارائه می‌دهند و ما نیز به اجبار چاره ای جز پذیرفتن شرایط جدید آنها نداریم.

به گزارش سما مهندس محسن هاشمی با اشاره به عدم پایبندی شرکت های واگن سازی از جمله شرکت واگن پارس در تحویل به موقع قطارهای مترو گفت : بر اساس قرارداد اولیه شرکت واگن پارس باید 8 قطار شامل 56 واگن تحویل می‌داد که تا کنون فقط 3 قطار با 21 واگن تحویل داده است .

وی با انتقاد از اینکه این شرکت سازنده واگن‌ها مرتبا برنامه‌های خود را تغییر داده  وتحویل قطارها را به تعویق می‌اندازد ، تصریح کرد : در برنامه جدیدی که این شرکت به ما ارائه داده باید تا پایان امسال 77 دستگاه  واگن به شرکت مترو تحویل دهد .

مهندس هاشمی با تاکید بر اینکه البته شرکت مترو نیز تا زمان تحویل این قطارها معطل نمانده و قرارداد جدیدی را با شرکت واگن‌سازی تهران منعقد کرده است ، افزود : بر اساس این قرارداد شرکت واگن سازی تهران باید تا خرداد ماه سال آینده 119 واگن تحویل دهد که تا کنون فقط 21 واگن تحویل گرفته شده است .

مدیرعامل شرکت مترو با تاکید بر اینکه باید تا خرداد ماه سال آینده 20 قطار به خطوط تزریق شود ، تصریح کرد : پیش بینی می‌کنیم در صورت تزریق به موقع این قطارها کیفیت و سرعت خدمات دهی به شهروندان تهرانی در سامانه مترو ، بهتر و مطلوب تر شود.

کد خبر 5483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز